A Spinglo bevezetését három ciklusra oszthatjuk:
1. A Spinglo 2010. szeptember 13.-i megjelenését követően, a tagsági bázis kialakítására fektette a legfőbb hangsúlyt, ahol azóta is napi, és heti nyereményekkel (iPhone4, iPad, iPod Nano, Spinglo pontok) honorálja a legtöbb új tagot beregisztráló személyeket. Bő egy hónap múlva a taglétszám már elérte a 100 ezer főt, ami november végére 250 ezerre növekedett, újév magasságában pedig átlépte az 500 ezret. 2011 márciusának közepére már 1 millió regisztrált taggal büszkélkedhet, és dinamizmusa töretlen. A prognózis év végére mintegy 4-5 millió taggal számol.
2. Termékek és szolgáltatások bevezetése, valamint a Spinglo 2.0 internetes platform elindítása május 31.-től kezdődően.
3. Globális terjeszkedés. Ami a gyakorlatban már megelőzte önmagát, mivel a Spinglo elérte Ázsiát, és az Egyesült Államokat is (jelenleg kb. 170 országban van jelen).